Data zamówienia: 27-04-2012
Miejscowość: Skawina
Skawina
Powiat krakowski
Skawina: Zmiana aranżacji holu wejściowego basenu
Numer ogłoszenia: 137846 – 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMóWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sportu w Skawinie , ul. Żwirki i Wigury 11, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 276 24 12, faks 012 276 24 12 wew. 38.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckis.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMóWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMóWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana aranżacji holu wejściowego basenu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie aranżacji holu wejściowego basenu w Skawinie. Zakres robót obejmuje: 1) Demontaż i prace przygotowawcze: a) demontaż istniejących szafek na obuwie, b) demontaż istniejących wieszaków, c) demontaż istniejącej lady przy szatni, ścianki szklanej, d) demontaż istniejącej lady w formie boxu – kasy i kontroli komputerowej, e) demontaż czytników elektronicznych wejściowych do strefy mokrej i przesunięcie ich w nową lokalizację wg projektu, f) demontaż bramki dla osób niepełnosprawnych i montaż w nowej lokalizacji wg projektu; 2) roboty montażowe i budowlane: a) renowacja pomieszczenia – malowanie: – oczyszczenie i przygotowanie powierzchni, – malowanie farbą podkładową, – malowanie farbą właściwą do pomieszczeń mokrych i wilgotnych, b) wyposażenie w szafki systemowe w kształcie litery L (wykonane z płyty HPL w oparciu o profile aluminiowe, wyposażone w zawieszki na ubrania), ławki, zabudowę z płyt HPL pod czytniki zbiorcze do szafek i zabudowę z tyłu szafek oddzielającą strefy, c) wyposażenie szafek w elektroniczny system obsługi + okablowanie, d) wyposażenie recepcji w meble: – kasa i kontrola komputerowa – lada w formie boxu + krzesło, – biurko/stolik + krzesło przy strefie wejściowej dla niepełnosprawnego, – gablotę przy strefie wejściowej, e) zamontowanie dwóch nowych czytników elektronicznych wejścia do strefy rozbierania z odzienia wierzchniego + okablowanie (Oprogramowanie czytników współgrające z istniejącym systemem Unique 125 kHz), f) zamontowanie dodatkowej bramki dla osób niepełnosprawnych – wejście i balustrady oddzielającej strefę płatną i niepłatną, g) prace porządkowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMóWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Centrum Kultury i Sportu w Skawinie, 32-050 Skawina, ul. Żwirki i Wigury 11 Bank Spółdzielczy w Skawinie nr konta 87 8600 0002 0000 0000 3838 0005
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKóW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zrealizował minimum 2 budowy, rozbudowy lub remonty obiektów kubaturowych, każda o wartości minimum 100.000,00 zł, obejmujące swym zakresem prace remontowe ściśle związane z przedmiotem zamówienia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami, w tym: – minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektronicznej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKóW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem. 2) Zaleca się dołączenie do oferty aktualnych dokumentów, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 5) Kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMóWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu, o którym mowa w pkt 1, tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym m.in.: a) wystąpienia zmian parametrów projektowych opisanych w SIWZ dla wykonywanych robót, b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a) niezbędny na wprowadzenie zmian do projektu b) niezbędny do wykonania robót nieprzewidzianych. Zmiana wynagrodzenia: wynagrodzenie może ulec zmianie jedynie z tytułu: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT b) wprowadzonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dotyczących technologii wykonania robót c) odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót, w przypadku uznania ich wykonania za zbędne, na skutek wystąpienia sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckis.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum kultury i Sportu w Skawinie (sekretariat) ul. Żwirki i Wigury 11 32-050 Skawina.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury i Sportu w Skawinie (sekretariat) ul. Żwirki i Wigury 11 32-050 Skawina.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
UWAGA:
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji SIWZ, wprowadzanych na podstawie art.38 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.