Adaptacje pomieszczeń na aneks Mini SPA w budynku krytej pływalni „Camena” w Skawinie

Skawina: adaptacje pomieszczeń na aneks Mini SPA w budynku krytej pływalni „Camena” w Skawinie
Numer ogłoszenia: 02/10, data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMóWIENIU – roboty ogólnobudowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sportu w Skawinie, ul. Żwirki i Wigury 11, 32-050 Skawina, woj. małopolskie tel. 12 276 26 01, faks: 12 276 24 12 w. 38
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckis.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMóWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMóWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacje pomieszczeń na aneks Mini SPA w budynku krytej pływalni „Camena” w Skawinie
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty ogólnobudowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i adaptacji pomieszczeń w obrębie krytej pływalni „Camena” w Skawinie na aneks Mini SPA wraz z dostawą i montażem urządzeń.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.21.21.00.7 –; roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45.21.21.72-2 –; roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMóWIENIA
Informacje na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; – posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym w szczególności: wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. udziel gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały na okres co najmniej 36 m-cy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; 4. wykonają zamówienie w terminie wymaganym przez Zamawiającego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie kryterium spełnia –; nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, oraz w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i treść SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY PRZEDSTAWIĆ W OFERCIE: A. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 10 do Specyfikacji); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedstawione dokumenty winny jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja); 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 4. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych przedstawionych w wykazie sporządzonym wg pkt. 3; B. Pozostałe dokumenty: 1. formularz ofertowy (według załącznika nr 9 do Specyfikacji); 2. kosztorys ofertowy zawierający szczegółową kalkulację ceny oraz szczegółowy wykaz materiałów, sporządzony na podstawie informacji przedstawionych w niniejszej specyfikacji; 3. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kserokopia) dla osoby/osób podpisujących ofertę –; upoważnionej/ych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (Wykonawców), jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych; 4. wskazanie pełnomocnika umocowanego do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie oraz jego odpowiednie pełnomocnictwo, w przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie –; art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy to m.in. spółki cywilnej oraz konsorcjum);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMóWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
– cena całości zamówienia brutto – 80 %
– okres udzielonej gwarancji jakości – 20 %
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckis.pl
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17-06-2010 roku do godz. 1400, miejsce: Sekretariat CKiS w Skawinie (I piętro) w budynku krytej pływalni „Camena”, ul. Żwirki i Wigury 11 lub przesłać na adres: Centrum Kultury i Sportu w Skawinie, ul. Żwirki i Wigury 11, 32-050 Skawina (z dopiskiem „oferta – sekretariat”).
IV.3.3) Termin związania ofertą: 16.07.2010 roku włącznie.


ZAŁĄCZNIKI: